תקנון האתר

תקנון תנאי הרכישה המוסכמים בחנות ותנאי השימוש באתר RNH Pc –

  1. ברוכים הבאים לאתר RNH PC (להלן: "RNH") המופעל על ידי "ניב פתרונות מחשוב", ע.מ. 317910420, מכתובת הרדוף 5, נשר. (להלן: "הנהלת RNH" ו/או "RNH").
  2. תקנון זה, מציג ומסדיר את התנאים לשימוש באתר האינטרנט של RNH Pc וכמו כן את התנאים לרכישה בחנות  RNH Pc  (להלן: 'התקנון' ו/או 'תנאי השימוש' ו/או 'תנאי הרכישה'), כל שימוש באתר מהווה הסכמה לתקנון זה, על התנאים וההגבלות הכלולים בו.
  3. האתר מאפשר שירותי קניית מחשבים, תיקון מחשבים, חומרת מחשב, תוכנה וציוד נלווה.
  4. ניתן לשלם עבור שירותי האתר באמצעות מזומן / העברה בנקאית / כרטיס אשראי בכפוף לאישור הנהלת RNH.
  5. ניתן להזמין שירותים באמצעות יצירת קשר בטלפון/פלאפון/מייל או הגעה פיזית לחנות בהתאם לזמינותו ומיקומו הגיאוגרפי.
  6. בכל מקום בו רשום "RNH" הכוונה היא לרבות מפעילי אתר האינטרנט, הצוותים בחנות וכל מי מטעמה.
  7. הזכאות לקנייה באתר האינטרנט ו/או בחנות RNH Pc הינה לכל אזרח אשר מלאו לו 16 שנים. הזמנה תתאפשר למי שברשותו חשבון בנק פעיל ו/או בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף והינו בעל תיבת דואר אלקטרוני אשר כתובתה תינתן בעת הרכישה באתר. קטין המבצע פעולות ייחשב כקטין אשר קיבל את רשות הוריו / אפוטרופוס לביצוע הרכישה באתר האינטרנט ו/או בחנות RNH Pc.
  8. RNH רשאית ללא הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי לשנות מעת לעת את הוראות תקנון זה כולו או חלקו וכל מסמך אחר המסדיר את תנאי ההתקשרות בין קהל לקוחותיה לבינה. על המשתמש להתעדכן בתקנון בכל כניסה לאתר. גלישה באתר ו/או שימוש בו מכל סוג, כמוהם כהסכמה לתנאי התקנון והתחייבות לפעול על פיהם. מובהר כי התקנון מהווה הסכם משפטית מחייבת לכל דבר ועניין ומחייב את המשתמש על כל שימושיו באתר.
  9. הנהלת RNH שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שירותיה בכל עת.
  10. כלל התנאים בתקנון זה כפופים לכל דין לרבות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ותקנותיו.
  11. האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
  12. השירותים באמצעות האתר כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  13. עצם הזמנת שירותים באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין הנהלת RNH.

תנאי הרכישה באתר RNH PC –

  1. כלל הרכישות המבוצעות באתר RNH Pc מתבצעות באמצעות חברת RNH (ניב פתרונות מחשוב) אשר פרטיה מפורטים בסעיף 1 לתקנון זה.
  2. התנאים המופיעים בתקנון זה והרכישה כפופים לדיני מדינת ישראל לרבות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 והתקנות אשר הותקנו על פיו ובכל מקרה של התנגשות הוראות הדין יכולו.
  3. הזמנה באמצעות אתר האינטרנט: ניתן להזמין מוצרים באמצעות אתר האינטרנט של RNH Pc על ידי מילוי טופס בקשת הזמנה (לאחר הוספת המוצר/ים לסל הקניות שבאתר). לאחר בדיקת ההזמנה תשלח אליך הודעה או מייל המאשרים את קיום ההזמנה. במקרים בהם יגרם הצורך בבירור פרטים נוספים לצורך קיום ההזמנה, נציג מכירות מטעם RNH Pc יצור קשר במייל, בסמס או בשיחה טלפונית (לפי נוחות הלקוח והפריטים שהתקבלו במערכת RNH). ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית ולאחר ביצוע התשלום. מילוי פרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מעיד על ביצוע עסקה ולכן לא יכולו כללים כנגדם.
  4. 'טעות קולמוס' – פרסם מחיר גבוה ו/או נמוך באופן קיצוני ביותר ממחירו הממוצע הנהוג בשוק ו/או פורסם מוצר שלא קיים עוד ו/או מפרט ו/או סרטון/תמונה להמחשה אשר נפלה בהם טעות הקלדה ו/או תקלה תהיה RNH רשאית לבטל את העסקה בכפוף להודעה לקונה (בתנאי שקיים ל RNH פרטי התקשרות עימו). באם נתקבל תשלום הרוכש יקבל החזר כספי מלא באופן מידי.
  5. למען הסר ספק, מניין ימי האספקה יחלו רק לאחר אישור העסקה ע"י RNH וקבלת תשלום בפועל.
  6. ניתן לשלם תשלום בכרטיס אשראי – תשלום בכרטיס אשראי יתבצע בכרטיס אשראי העונה להגדרה של כרטיס אשראי בחוק 'כרטיסי חיוב', תשמ'ו-1986, ניתן לשלם ב-36 תשלומים עם או ללא ריבית כמפורט בדף המוצר ועל פי סכום העסקה. בכפוף להצגת תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון שהונפקו בישראל והינם בתוקף.
    אין אפשרות לשלם באמצעות כרטיסים אחרים שאינם מוגדרים ככרטיסי אשראי לפי חוק כרטיסי חיוב תשמ"ו-1986 וזאת אלא אם צוין אחרת במפורש ובכתב על ידי RNH.
  7. תשלום בהעברה בנקאית – ניתן לשלם באמצעות העברת סכום הקניה לחשבון RNH כפי שיפורט על ידי נציג המכירות. בדומה לתשלום בהמחאות המוצר/ים יסופק/ו אך ורק לאחר קבלת אישור קבלת ההעברה מהבנק של RNH.
  8. בעת ביצוע הזמנה באתר, לא ניתן לשלם באמצעות המחאה / צ'ק או מזומן אלא רק בכרטיס אשראי אשר עומדים בתנאים המפורטים בסעיף '19'.
  9. הספקת מוצרים אשר נרכשו במסגרת הזמנה מאתר –  RNH Pc ישנן שיטות אספקה שונות. ביחס לכל מוצר ניתן למצוא בדף המוצר באתר מה הן שיטות השילוח האפשריות למוצר זה וזמן השילוח / אספקה / איסוף מידי. חשוב לציין כי בעגלת הקניות תוצגנה האפשרויות הסופיות לאחר חישוב עלות המשלוח ואפשרויות השילוח למוצר או לכלל המוצרים הנכללים בעגלת הקניות.
  10. איסוף בחנות RNH Pc –
    ניתן לאסוף מוצר/ים שנרכש/ו בהזמנה מהאתר בחנות RNH Pc בתיאום מראש מול החנות.
    לצורך איסוף ההזמנה מהחנות יש להציג ת.ז / רישיון / דרכון שהונפקו בישראל וכן יתכן ותהיה דרישה להציג את אמצעי התשלום עמו בוצעה ההזמנה.
  11. שליחות עד בית הלקוח
    RNH Pc מספקת שירות של משלוחים עד הבית באמצעות חברות שילוח חיצוניות. סוג המוצר/ים יקבע את שיטת המשלוח. השירות מוענק בכל הארץ, אולם תחת מגבלות של תדירות הקווים בחברות השילוח המספקות את השירות. על כן, משלוחים למקומות רחוקים או מעבר לקו הירוק יכולים לחרוג מזמן המשלוח המצוין באתר. 
    כמו כן, ישנם מקומות שמשלוח עלול להיות יקר יותר עקב היותו ישוב מרוחק (רשימת ישובים מרוחקים) או לחילופין כי המוצר שהוזמן דורש משלוח מיוחד בשל משקלו או נפחו. המחיר הסופי של המשלוח הוא כפי שיימסר על ידי נציג RNH Pc טרם חיוב העסקה במידה וימצא כי דמי המשלוח שונים מהמפורט באתר בשל הסיבות הנ"ל.
    עלות המשלוח הינה כפי שמצוין באתר ובנוסף לעלות ההזמנה עצמה אלא אם כן צוין במפורש אחרת. 
  12. RNH Pc אינה אחראית למוצר אשר אינו סופק ללקוח על ידי חברות השליחויות באופן אישי וישיר (לרבות הנחת מוצר בפתח דלת הלקוח, ארון שירות ו/או מקום אשר הוסכם עם השליח לגביו.
  13. קופונים ומבצעים – קופונים ומבצעים המפורסמים באתר ו/או בעמוד הטיקטוק ו/או עמוד האינסטגרם ו/או בעמוד הפייסבוק ו/או עמוד הטלגרם ו/או עמוד ברשת חברתית כזו או אחרת אותו מפעילה RNH תקפים באתר אלא אם צוין אחרת.
  14. אין מכירה סיטונאית. RNH שומרת לעצמה את הזכות שלא לקיים הזמנות אשר עולה החשש כי הן אינן לשימושו הישיר והאישי של הרוכש.
  15.  RNH Pcתפעל כדי לספק את המוצר במשלוח עד לבית הלקוח בהתאם לימי העסקים כמצוין באתר. למען הסר ספק, ימי עסקים הינם ימי ראשון עד חמישי לא כולל יום שישי, שבת, ערבי חג, חג וימי שבתון. במעמד אספקת המוצר יתכן והלקוח יידרש להציג לשליח מסמך מזהה רשמי עם תמונה (כגון ת.ז., רישיון נהיגה, דרכון ישראלי בתוקף) ואשר פרטיו תואמים את פרטי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה. בעת מסירת המוצר, המסמך המזהה ישמש את השליח לצורך אימות זהות מקבל המוצר.

 

מדיניות ביטול עסקה אשר בוצעה באתר האינטרנט של RNH Pc –

  1. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
  2. ביטול עסקת מכר מרחוק תתאפשר בהתאם לתנאים המפורטים בסעיפי החוק לעיל ואשר מתומצתים להלן. למען הסר ספק, בכל מקרה של התנגשות בין התנאים לבין הוראות החוק, הוראות החוק יכולו.
  3. לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר RNH Pc באם לא עברו 14 יום ממועד קבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה במכתב, בפנייה מקוונת (דרך אתר האינטרנט) או דוא"ל: SALES@R-N-H.COM, בטלפון: 04-8125664 או בפלאפון: 0502776845.
  4. בהודעה בעל פה בחנות RNH Pc.
  5. צרכן שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק (מגיל 65 ומעלה) או עולה חדש יהיה זכאי לבטל עסקה כאמור תוך 4 חודשים המועדים המפורטים בסעיף 1.
  6. במקרה של ביטול שירותים, הלקוח לא יחויב עבור השירות.
  7. לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שירותים אשר בוצעו (לדוגמא התקנת תוכנת ווינדוס 'חלונות' וכדומה).
  8. לקוח אשר יבקש לבטל עסקה בגין פגם אשר קיים במוצר אשר קיבל או עקב אי התאמה בין המפורסם לבין המוצר בפועל יקבל את מלוא כספו בחזרה.
  9. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם אשר קיים במוצר, המוצר יוחזר על ידי הלקוח או מי מטעמו לחנות RNH Pc. כמו כן, יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים לפי הסכום הנמוך מבניהם.
  10. האתר יהיה רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
  11. הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
  12. לא נאפשר ביטול עסקה במקרים שבהם על פי החוק זכות הביטול אינה חלה כגון:
  • מוצרים שלא ניתן להחזירם על פי דין.
  • ריהוטים אשר הורכבו בבית הלקוח (כגון שולחן/כיסא וכו').
  • מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה – 1995, כגון מפתחות ורישיונות ('קוד דיגיטלי') לתוכנה או משחק שנעשה בהם שימוש.

    מוצר אשר יוצר במיוחד בעבור הצרכן ('לקוח') בעקבות העסקה.
  • למען הסר ספק, במקרה ולקוח הזמין מחשב נייח בבנייה אישית, וכן ביקש להתקין מערכת הפעלה ו/או כל תכנה אחרת בעלת קוד התקנה ('קוד דיגיטלי'), ולאחר מכן ביקש לבטל את העסקה (במסגרת החוק), עלות התוכנה אשר הותקנה על פי בקשת הלקוח תקוזז מההחזר הכספי.

    13. מדיניות הגנת הפרטיות בעת שימוש באתר האינטרנט RNH Pc – לצורך קבלת הצעת מחיר, השלמת הזמנה או מסירת מידע נוסף יתבקש הלקוח להשאיר באתר פרטים אישיים (כגון שם, טלפון, כתובת, כתובת דוא"ל).

         14.מידע זה נדרש לצורך השלמת פעולות התקשורת בין RNH Pc לבין הלקוח. מידע זה לא יימסר לצד ג בשום צורה, למעט מקרים בהם נהיה מחויבים לכך על פי חוק ו/או הוראת בית משפט ו/או דרישה מחייבת מרשות מוסמכת לכך.
למידע נוסף אודות מדיניות הגנת הפרטיות של RNH בכתובת: R-N-H.COM/PrivacyPolicy

תנאי רכישה בחנות RNH PC – 

  1. המכירה והרכישה בחנות RNH יתבצעו על פי הוראות הדין, המחייבות על פי התנאים המפורטים.
    במקרה של סתירה בין מי מהתנאים והוראות הדין, הוראות הדין יכולו.
  2. תשלום בכרטיס אשראי – תשלום בכרטיס אשראי יתבצע בכרטיס אשראי העונה להגדרה של כרטיס אשראי בחוק 'כרטיסי חיוב', תשמ'ו-1986, ניתן לשלם ב-36 תשלומים עם או ללא ריבית כמפורט בדף המוצר ועל פי סכום העסקה. בכפוף להצגת תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון שהונפקו בישראל והינם בתוקף.
  3. תשלום במזומן – תשלום במזומן (שטרות כסף) המתבצע בעת רכישת מוצר יהיה בשקלים חדשים בלבד ויהיה כפוף להוראות חוק לצמצום השימוש במזומן, תשע"ח-2018.
  4. תשלום בהעברה בנקאית – ניתן לשלם באמצעות העברת סכום הקניה לחשבון RNH כפי שיפורט על ידי נציג המכירות. בדומה לתשלום בהמחאות המוצר/ים יסופק/ו אך ורק לאחר קבלת אישור קבלת ההעברה מהבנק של RNH.
  5. תשלום בצ'ק/ בהמחאה – בעת זו לא ניתן לשלם באמצעות צ'ק או המחאה, עמכם הסליחה.

ביטול עסקה אשר בוצעה בחנות  RNH Pc – 

  1. עסקה אשר בוצעה בחנות (פרונטלית) הינה שונה מעסקה אשר בוצעה דרך אתר האינטרנט, ולכן תחולנה עליה הוראות סעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ'א-1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א, 2010 שהותקנו מכוחו.
  2. ביטול עסקה לאחר הפקת החשבונית (קבלה) אפשרי רק בתנאי שהלקוח החזיר את המוצר לחנות RNH Pc ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, והמוצר הוחזר באריזה המקורית וללא פגע תוך 14 יום מתאריך הפקת החשבונית (קבלה). ביטול עסקה יחויב בדמי ביטול של 5% או ₪100 לפי הסכום הנמוך מבין שניהם ובתוספת עמלת סליקה.
  3. מקרים בהם לא תהיה ללקוח הזכות לבטל עסקה אשר בוצעה בחנות (פרונטלית) הינם במקרים כאמור בסעיף 40 לעיל, ואולם במקרה של ביטול הזמנת מחשב נייח ו/או חלקי מחשב לאחר שהורכב/ו עבור הלקוח אך טרם סופקו ללקוח, הלקוח יחויב בסך של ₪500 בגין הרכבה ופירוק המחשב (עלות עבודת טכנאי במעבדה). באם הותקנה מערכת הפעלה, תוכנה אחרת, כ"ו לבקשת הלקוח ולה מזהה מוצר ('קוד דיגיטלי') תקוזז עלות התוכנה וכ"ו מסכום ההחזר של ביטול העסקה והלקוח יישאר בעל התוכנה.

אחריות ושירות – 

  1. אחריות תינתן לטובין כהגדרתם בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) תשס"ו 2006.
  2. תעודת האחריות שצורפה לחשבונית (קבלה) ו/או לאריזת המוצר במועד הרכישה או על ידי היבואן היא בלבד הקובעת לגבי תקופת האחריות ותנאי האחריות.
  3. פרטי היבואן ו/או נותן השירות למימוש האחריות ימסרו ללקוח על גבי חשבונית הרכישה.
  4. הנהלת האתר אינה אחראית על נזקים פיזיים או כספיים או כל נזק אחר הנגרמו במהלך השירות או בעקבות השימוש במוצרים.
  5. בזמן תקופת האחריות תדאג RNH Pc לתיקון ו/או תחליף ללא תשלום, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה בלבד נפגע עקב עבודה בתנאי שימוש רגילים וסטנדרטים ו/או שקיים פגם ביצורו.
  6. במידה ולא קיים המוצר במלאי החנות ו/או במלאי היבואן ו/או נפסק יצורו, יוחלף המוצר הפגום במוצר שווה ערך באיכותו ובביצועיו ו/או טוב יותר, ובכפוף לדין.
  7. מוצר הנראה כי אינו פועל כראוי (תקול) יימסר למעבדת התיקונים של RNH Pc או היבואן כשהוא ארוז בצורה שתבטיח מניעת נזק ע"י הלקוח, כשהוא מבוטח בשוויו המלא על חשבון השולח בצירוף תעודת אחריות וחשבונית המהווה הוכחת רכישה. לא יתקבל מוצר לצורך תיקון המותקן במערכת מחשב אשר לא נקנה מ RNH Pc אלא יימסר הפריט הנרכש בלבד.
  8. RNH Pc רשאית לבדוק ו/או לתקן כל מוצר שקיבלה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כאשר הלקוח יישא במלוא התשלום הוצאות הבדיקה ו/או התיקון, במידה והמוצר ו/או השירות אינו מכוסה תחת אחריות.
  9. קבלת מוצר לתיקון במעבדת RNH Pc או מעבדת היבואן או מעבדת היצרן אינה מהווה הסכמה לפגם או תקלה במוצר והתחייבות של RNH Pc.
  10. במקרים הבאים לא תחול האחריות על המוצר ולכן תיקון המוצר לא יהיה במסגרת האחריות ועל הלקוח לאשר את עלות התיקון במידה וניתן לתקנו. (לקוח המאשר ביצוע תיקון במוצר מהווה התחייבות מצדו לתשלום בגין התיקון) – 
  • במידה ולדעת RNH Pc למוצר נזק פיזי נראה לעין ו/או כל נזק אחר שלטעמה נגרם כתוצאה מגורם חיצוני כלשהו, (כגון: אבק, לחות, נוזלים, קורוזיה וכו'…). אם המוצר נפגע, לדעת RNH Pc, כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה של היצרן ו/או משימוש לא נכון והולם במוצר ו/או מתאונה ו/או חבלה ו/או מכוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה, מים ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה עליהם.
  • הסרתה ו/או קריעה של מדבקת האחריות ו/או מדבקת מספר הזיהוי של המוצר ע"י היצרן.
  • אם לדעת RNH Pc המוצר ניזוק עקב שימוש לא נכון ברשת החשמל, רשת התקשורת, מחסור בהגנות חובה (לרבות הארקה ברשת חשמל, שימוש בכבלים שלא סופקו על ידי RNH Pc  או היבואן וכו'), חיבור מוצרים אחד לשני באופן ישיר ובאופן עקיפין שלא מצוין בהוראות היצרן.
  • RNH Pc  אינה אחראית לאובדן מידע  שנשמר במוצר אשר נשלח לתיקון.
  • במקרים של הזנחה וחוסר שימוש נאות במוצר.
  • במקרים של פגיעה במוצר עקב תוכנת רוגלה, וירוס, תוכנת כופר בשל שימוש לקוי של הלקוח.
  • במקרים של שיכתוב או שינוי האחריות המצוינת בחשבונית או בטופס האחריות של היצרן או היבואן.
  • במקרים של חשד לתיקון המוצר (לרבות פירוקו ע"י הלקוח או כל מי שלא מטעמה של RNH Pc).
  • במקרים של אי תשלום או פירעון שלא הושלם עקב קנייה בתשלומים, תהיה RNH Pc רשאית לעקב את מימוש האחריות עד הסדרה מול הלקוח.
  • בכל המפורט והמצוין בתעודת האחריות של היצרן והיבואן.
  •  RNH Pc לא תהיה אחראית לכל נזק, הפסד תוצאתי ו/או נסיבתי ו/או כלכלי ו/או פגיעה במוניטין ו/או עוגמת נפש, הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר.
  • לא יינתנו פיצויים כלשהם לרבות גוף ונפש , לציוד שייגרם כתוצאה מרכישת, שימוש בציוד כתוצאה מפעולה ולא תקינה של ציוד, אלא אך ורק לתיקונו ו/או החלפתו בכפוף לתנאים המפורטים לעיל.

אבטחת מידע ופרטיות – 

  1. הנהלת RNH Pc, רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים.
  2. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות ולא יועבר לצד שלישי ללא אישור מפורש מהלקוח.
  3. תוכן השירות וחשיפת מידע אישי במהלך השירות, לעולם לא ייחשפו לאדם אחר או כל גורם ללא אישור בכתב מהלקוח. הנהלת RNH מחויבת לפרטיות שלך ופרטיות זו הינה בראש סדר העדיפויות שלנו.
  4. RNH Pc מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
  5. האתר מאובטח באמצעות שימוש באמצעי אבטחה מתקדמים אשר מטרתם להבטיח שימוש תקין וגלישה בטוחה באתר וכן על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים. כל המשתמש באתר ובשירותיו מתחייב כי לא יעשה כל פעילות שיש בה כדי לשבש את פעילות האתר, גניבת מידע על משתמשים ופריצה של מנגנוני האבטחה של האתר.
  6. במקרה של שימוש לרעה, הנהלת האתר תפעל נגד כל פעילות בכל דרך חוקית אשר תעמוד לרשותה לרבות חסימת המשתמש מגישה לאתר ונקיטת הליכים משפטיים נגד המשתמש באם יפעל כאמור.

קניין רוחני – 

  • כל זכויות הקניין הרוחני באתר זה הכוללים זכויות יוצרים, זכויות הפצה, סודות מסחריים, סימני המסחר וכל הקניין הרוחני מכל סוג שהוא, הן בנוגע לעיצוב ועמוד האתר, הן באשר לתכנים המופיעים בו הינן רכושה הבלעדי של RNH Pc.
  • אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מהאתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב ל RNH.

יצירת קשר – 

  • לכל שאלה ופנייה ניתן ליצור קשר עם RNH Pc

בטלפון: 04-8125664

בפלאפון: 053-3363787

במייל: Support@rnhpc.co.il

בשעות הפעילות

ימים א' – ה': 19:00 – 09:00

ימים ו' וחגים: 13:00 – 09:00